احسان و سارا

قر و قاطی

احسان و سارا

قر و قاطی

کرم لاکچری کوین برای چاقی صورت مناسب است؟

امروزه باتوجه به تغییراتی که در سبک زندگی ایجاد شده است، افراد بیش از پیش در معرض عوامل استرس زا قرار می‌گیرند. این فشارهای روحی و استرس‌های اجتماعی در برخری موارد منجر به بروز برخی بیماری‌های جسمی شده و گاهی اوقات نیز به صورت چین و چروک، کدری و مشکلات  پوستی ظاهر می‌شوند.بالا رفتن سن، آلودگی هوا، تابش مستقیم نور خورشید، کم آبی بدن، تمیز نکردن مناسب پوست و… از دیگر مواردی هستند که در پیرشدن و تشدید ناراحتی‌های پوستی تاثیر دارند.

شرکت لاکچری کوین با تولید 2 محصول فوق‌العاده خود یعنی «کرم روز و شب لاکچری کوین» و عرضه آنها به بازار توانسته است رضایت بسیاری از مشتریان و مصرف کنندگان را به خوبی به دست آورده و سطح سلامت و مراقب از پوست را در این عزیزان به میزان چشمگیری افزایش دهد.از مزایای عالی کرم لاکچری کوین می‌توان به آبرسانی عالی پوست، رفع لکه‌های پوستی به مرور زمان و… اشاره کرد که در ادامه به صورت تخصصی درباره مزایای استفاده از این محصولات مطالبی ارائه شده است.

بسیاری از افراد به علت کم کردن وزن، دیابت ، اختلالات هورمونی و …. دچار لاغری پوست می شوند. اگر جزء دسته ی اول هستید و وزن خود را کم کرده اید

راههای طبیعی برای چاقی صورت

۱- تا جایی که می توانید از سیب زمینی اب پز یا سرخ کرده استفاده کنید چون نشاسته ی موجود در سیب زمینی فقط باعث چاق شدن صورت می شود برعکس نشاسته ی ماکارونی که باعث چاق شدن کل اندام بدن می شود .

۲- از نوشیدنی هایی نظیر اب، اب میوه غافل نشوید .

۳- از شیره ی خرما وشیره انگور برای چاق شدن صورت استفاده کنید .

۴ – ورزش های هوازی انجام دهید این نوع ورزش علاوه بر اینکه باعث شادابی و لطافت پوست می شود سبب چاق شدن صورت نیز می شود .

۵- اب هویج را به همراه نارگیل بنوشید .

۶ – کلم، هویج و کاهو را در برنامه غذایی خود قرار دهید .

۷ – از کرم های چاق کننده ای که کاملا گیاهی هست استفاده کنید چون این نوع کرم به علت استفاده از گیاهان صورت را به طور کاملا طبیعی چاق می کند .


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.